DHCP a jednorazove prirazeni adresy

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 16 20:30:55 CET 2005

On Wed, Mar 16, 2005 at 03:43:26PM +0100, Jan Marek wrote:
> Dd,
>
> mam jeden dotaz: existuje nejaky sikovny dhcp client, ktery by
> umel jednorazove nastavit adresu na rozhrani (bez ohledu na lease
> time) a pak normalne skoncil? dhcpclient z baliku dhcp3-client
> z Debianu se mi takto nastavit nepodarilo, i kdyz jsem zkoumanim
> konfiguraku stravil pomerne dost casu :-(. Nezkousel nekdo pump
> nebo jiny dhcp client, ktery by se dal takto ohnout? Rad bych si
> usetril patrani...

Kdyz uz jednou tu IP dostanete, proc byste ji nedostal podruhe? Jen si
najdete prepinac, ktery zpusobi, ze po ztrate spojeni s DHCP serverem
klient nezdechne. Asi to bude chtit odstranit parametr -1 nebo neco
podobneho.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz