XI-626 zatuhne PC

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Březen 17 02:40:57 CET 2005

Dan Ohnesorg wrote:

> ;-) je pekne, jak ma kazda lokalita jine problemy, nam treba disk nikdy
> nikde nezamrznul.

Pokud muzu, jako hardwerar, tak pokud je disk nekde na mrazu, tak je
*nezbytne* nastavit, aby se nikdy neuspaval. Kdyz bezi, dokaze si uvnitr
udrzet 15 st.C i kdyz je venku -30. A nebo tam misto klasickeho disku dat
flash disk s redukci do IDE.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz