XI-626 zatuhne PC

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 11:52:00 CET 2005

Dne čt 17. března 2005 7:56 Petr Lascak napsal(a):

>   No trosku odvazny tvrzeni, ale rekl bych po velkych zkusenostech,
>   ze nektera XI626 je v pohode, sam jsem takove stesti nikdy nemel.

Teď myslíte v jakém smyslu ?  Já mluvil o nestabilitě a tu prostě způsobuje
driver, nikoliv karta. Se StarOS je to stabilní i se čtyřma kartama.

>   Ale nekdo ve Varnsdorfu mi popisoval zkusenost s XI626 ,ktera byla
>   naprosto zazracna citlivosti, asi se to nejaky cinance povedlo.

Rozdíly kus od kusu samozřejmě jsou, ale i průměrná 626 má citlivost velice
dobrou. Do PCI se nic lepšího asi stále koupit nedá. Krabičky jsou sice
príma, ale ty laciné jsou horší a neosvědčily se nám (horší citlivost, větší
packetloss a navíc se to občas kouslo) a ty dražší jsou...ehm..drahé. My se
tím holt neživíme.

Ctirad