Hibernace s ACPI

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Březen 17 12:45:27 CET 2005

> % Samozrejme musite mit na disku onu zhruba 256MB partisnu. Probudite
>
> Musite mit partition velikosti RAM + RAM na grafice + neco malo.

Partisnu jsem vytvarel se 128MB RAM. Vytvorilo se neco kolem 256, nevim
presne. Bylo mi to divne, napadaly me stare poucky swap=2*ram, ale pak
jsem nekde nasel, ze nb ma maximum 256MB RAM, tak se domnivam, ze je to
rezerva pro budouci rozsireni pameti. Mozna byc to chodilo i s mensi. Po
rozsireni na 192 hibernace normalne funguje, jen trva dele :-(

> Nebo ji udelejte fdiskem a "naformatujte" programkem lphdisk, ten vam
> mimojine rekne i jak velka ta partition musi presne byt.

Zajimava informace, diky. Necekal jsem, ze to pujde i pod Linuxem.

La'd"a