Hibernace s ACPI

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Březen 17 15:48:09 CET 2005

On 17. Mar, 12:32 PM CET, Michael Mraka <Michael.Mraka na homecredit.net> wrote 33 lines:
> [...]
> % > 4150 a Mandrake 10.1, aby bezely s ACPI (acpi=force). V KDE
> % ...
> % > notebooku mi normalne vypina, takze ja nevim JAK! Nebo si na to mam
> % > udelat script (mam nainstalovano swsp2 nebo jak se to jmenuje)? Nejradši
> % > bych klávesovou zkratku, ale kde se to nastavuje?
> %
> % HP4150 se hibernuje Fn+F12. Normalne to funguje nezavisle na OS.
>
> Tohle je hw zalezitost Phoenix BIOSu. Nema to nic spolecneho se swsusp.
> Na mem omnibooku (xt6200) to nefunguje, pokud je zapnute ACPI. :(

To je v mém případě průser, protože notebook je tak "nový"a   "novátorský", že
APM už neumí a ACPI v linux ještě není tak dopaděné, takže když jej vypnu
(ACPI) dokonce jsem zažil situaci, že se mi zastavil větrák :) To jsou
věci...

> % Samozrejme musite mit na disku onu zhruba 256MB partisnu. Probudite
>
> Musite mit partition velikosti RAM + RAM na grafice + neco malo.

To platí obecně? swsuspend to ukládá do swapu, pokud se nemýlím. To že je na
to vyčleněna separátní partition je požadavek BIOSU, je tak správně?

MK