Windows Update v siti bez Windows serveru

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 17 21:29:07 CET 2005

On Thu, Mar 17, 2005 at 09:25:58PM +0100, Milan Keršláger wrote:

> Ale fuj, uvedl jsem URL s popisem, ktery jste smazal.

> Zmena neni potreba v Corporate verzi XP. AVG to take nevadi, kdyz mate
> multilicenci (a to zrejme mate, kdyz to chcete hromadne obnovovat). Na
> zmenu nazvu XP stanice je nastroj v Norton Ghostovi (DOS program).

Pokud mate domenu, musite v Sambe naduplikovat ucty pro vsechny stanice
podle vzoru a v politikach zakazat zmenu hesla stanice (aby to po obnove
sedelo).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz