Windows Update v siti bez Windows serveru

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 17 21:25:58 CET 2005

On Thu, Mar 17, 2005 at 07:03:01PM +0100, Krištof Petr wrote:

> Rika se tomu slipstreamed cd a navody, jak to udelat,
> se daji vygooglovat.

Ale fuj, uvedl jsem URL s popisem, ktery jste smazal.

> Tady narazite u programu, ktere si behem instalace vygeneruji
> unikatni ID info kvuli licencim. Napr. AVG 7.0 nebo nektere
> cad programy.

Zmena neni potreba v Corporate verzi XP. AVG to take nevadi, kdyz mate
multilicenci (a to zrejme mate, kdyz to chcete hromadne obnovovat). Na
zmenu nazvu XP stanice je nastroj v Norton Ghostovi (DOS program).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz