XI-626 zatuhne PC

Jaroslav Jirásek jirasek na sauron.cz
Pátek Březen 18 01:46:02 CET 2005

Ja provozuji cca 20 ap zalozenych na hostap+xi626. Nikdy mi ani jeden
pristupovy bod nevytuhl. Zacali jsme cca pred 3 roky.Mame bezne dve,
nekdy i tri zcomy v jednom pc, zadne problemy to nedela.Je treba samozrejmne
dodrzet odtup 4 kanalu, aby se karty neovlivnovaly. Umisteni ve slotech dle
mych
zkusenosti nema vyznam. Zcomy muzou byt vedle sebe, a neovlivnuji se nam.
Vliv ma akorat spravne umisteni anten.

Poblem je akorat, ze zcom potrebuje celkem vykonny procesor. Mame
vyzkouseno,
ze je treba asi 200MHz procesoru na jednoho zcoma xi626 v rezimu ap. Takze
na 4 zcomz jenoho pocitace, je treba asi 800Mhz procesor
(pri plnem zatizeni, datovy tok pro jednu  katru je 4mbps)

jarda