XI-626 zatuhne PC

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Pátek Březen 18 08:21:45 CET 2005

Co takto uviest verziu a nastavenie kernelu ktory pada ? Mate tam povolene
APCPI miesto APM ? Mate vypnute v BIOSE nastavenie IRQ ?

ja mam tiez router s troma xi-626, 110 dni bezi v pohode s kernelom 2.6.7
konkretne tieto :
Harris Semiconductor Prism 2.5 Wavelan chipset (rev 01)
hostap je z CVS.

A este odporucam pouzit 2.6.x jadro do ver 2.6.7. Do 2.4 bolo APCPI imho
backportnute a nefungovalo moc dobre.

Dňa Št 17. Marec 2005 22:01 Martin Mancuska napísal: