Zvuk TV karty PV-951TF

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Březen 18 08:43:03 CET 2005

On 17 Mar 2005 17:06:53 -0800, Miroslav Šemora <semora na seznam.cz> wrote:

>  vlastním kartu ProVideo PV-951 TF. Zvuk při přehrávání televize
>  řeším tak, že mám propojen zvukový výstup TV karty a zvukovky
>  kabelem. Existuje nějaká možnost "vést" zvuk "uvnitř" počítače?

	Mela by, ale AFAIK vyrobce celkem casto nepripoji vystup z tuneru na
vstup BT878. (Ted doufam, ze nepisu uplne kraviny :). V praxi se to
projevuje tak, ze si muzu sice vybrat jako zdroj digitalni vystup z tuneru,
ale dostanu jenom sumeni v reproduktorech. Uz jsem to videl nekolikrat,
mj. u sebe doma. :(

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860