Zvuk TV karty PV-951TF

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pátek Březen 18 09:52:22 CET 2005

Dne pá 18. březen 2005 08:43 Vasek Stodulka napsal(a):
"Re: Zvuk TV karty PV-951TF"

> 	Mela by, ale AFAIK vyrobce celkem casto nepripoji vystup z tuneru na
> vstup BT878. (Ted doufam, ze nepisu uplne kraviny :). V praxi se to
> projevuje tak, ze si muzu sice vybrat jako zdroj digitalni vystup z tuneru,
> ale dostanu jenom sumeni v reproduktorech. Uz jsem to videl nekolikrat,
> mj. u sebe doma. :(

Ještě by to mohlo jít analogově... pokud by ovšem měl tuner interní výstup
zvuku, pak by to šlo napojit na nějaký pomocný vstup na zvukovce, třeba SB
Live takový vstup nabízí, označují ho jako pomocný.
--

Antonín Mička