OT: MSIE

JF jfeit na ics.muni.cz
Pátek Březen 18 10:19:29 CET 2005

Petr Stehlik wrote:

> zkusil jste prohledat bugzillu, jestli je to znama vec, a pokud ne, tak
> to reportovat? S jakym vysledkem?

Kdyz jsem si zapojil tenke borders tak se mi zdalo, ze Firefox ma
nespravnou predstavu o vysce fontu - box je moc vysoky, tedy vyssi
nez u Moz na starsim enginu nebo MSIE. Pokud slo o centrovani textu
na buttonky, tak mi pomohlo explicitni nastaveni line-height na
nejakou hodnotu.
Ale nehledal jsem nic, kdo jsem ja, abych si dovolil reportovat
chyby? :-)
JF