OT: MSIE

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Březen 18 10:29:11 CET 2005

JF píše v Pá 18. 03. 2005 v 09:19 +0000:

> Ale nehledal jsem nic, kdo jsem ja, abych si dovolil reportovat
> chyby? :-)

_Kazdy_ muze reportovat chyby, hlavne pokud je presvedcen, ze to opravdu
chyba je, coz obvykle stoji dost usili zjistit a prokazat. Ale zaroven
je to ta nejlepsi pomoc vyvojarum a vlastne vsem, kdo prohlizece na
Gecko strojku pouzivaji.

Je velmi spatne kritizovat open source/free software za chyby v nem a
zaroven nepomoci k jejich odstraneni. O tom prave cely ten kolotoc je -
vyvoj je otevreny, aby vsichni mohli prispivat a vysledek byl lepsi nez
komercni bracha (ktery chysta na leto prekvapeni, to jsme zvedavi).

Petr