Hibernace s ACPI

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Pátek Březen 18 12:04:23 CET 2005

Tak situace je nakonec jina, skript mam, ale nemam podporu v jadre to mi
vypasl prikaz /usr/sbin/hibernate). Tak jsem si stahl ten archiv ze
stranky http://www.suspend2.net , rozbalil jsem to a koukam, ze se tam
nic nedoctu... Tak nevim, jestli se do toho mam poustet, jeste nikdy
jsem jadro neoplacaval, mam strach, abych si to nerozhasil... Existuje
na to cesky navod?
Jeste bych mel asi doplnit, co vlastne potrebuju. Zavadim pri startu
zvukove moduly a potrebuji hibernovat tak, aby se mi po probuzeni opet
inicializovaly. Pri hibernaci s biosem a apm tato moznost zrejme neni,
takze jsem logicky usoudil, ze budu muset zprovoznit softwarovy suspend...

--
S pozdravem

Jan Reznicek
Lekarska knihovna