Hibernace s ACPI

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Pátek Březen 18 13:20:09 CET 2005

Vsechno beru zpet, ted jsem zjistil, ze pokud v Controlcentru nastavim
hibernaci na zavirani vika, pristor se spravne uspi, takze podpora v
jadre je. Otazkou zustava, kde si mam nastavit jine tlacitko?! Viko
urcite nechci! V Controlcentru mam tu moznost, ale musim tomu priradit
neajkou akci, tak kterou...?

--
S pozdravem

Jan Reznicek