Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Pátek Březen 18 14:01:36 CET 2005

anorganic <anorganic na gmail.com> wrote:
> uzivatel se prihlasi chvili asi projede statistiky tabulek o dost
> prvcich ale je to vypis jedne tabulky zadne joiny... pak nasleduje jeho
> aktivita cteni udaju a okamzity zapis... predpokladana aktivita je
> opravdu dost vysoka kazda stranka kam sehned cte a tak 70% cte i
> zapisuje.... pruzkum comam ukazuje ze to bude asi 200stranek za
> 45-60minut... bohuzel je tam spicka kdy je moznost i zateze 10 000
> uzivatelu online vsichni klikajici a brouzdajici....
>
> tipicke chovani: pripojeni prohlidnuti asi 10 tabulek, celkem se jich
> [...]

vy mate 10000 pouzivatelov ktori nemaju ziadnu inu robotu len v kuse citat
a zapisovat do databazy? nerobia nahodou nieco ine, vysledkom coho je
intenzivna praca s databazou?

Silvester Stallone: Father of the RISC concept.