Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

anorganic anorganic na gmail.com
Pátek Březen 18 20:40:10 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
> vy mate 10000 pouzivatelov ktori nemaju ziadnu inu robotu len v kuse
citat
> a zapisovat do databazy? nerobia nahodou nieco ine, vysledkom coho je
> intenzivna praca s databazou?

ne ve chvili kdy jsou pripojeni sou temer furt aktivni ... stranek kde
je vice prohlizeni je tam malo a sou malo navstevovane, 80-90% stranek
ktere navstivi jak ctou tak zapisuji... jine veci delaji kdyz se
odhlasi. Bohuzel co primo projekt zajistuje asi nejsem opravnen rict
ale myslim ze popis jak situace vypada je uz docela slusny a kazdy si
muze predstavit jaka je to zatez na db.