acrobat reader 7.0 a integrace do firefoxe

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Pátek Březen 18 16:27:00 CET 2005

dobry den,

ja jsem pri instalaci pokracoval nasledovne:

1. nainstaloval jsem acroread do /usr/local/Adobe/...
2. udelal jsem symlink:
    ln -s /usr/local/Adobe/Acrobat7.0/bin/acroread /usr/bin/acroread
    (ve skutecnosti ten symlink udelal instalator sam)
5. ukoncil jsem vsechny firefoxy
4. vlezl jsem do adresare /usr/local/Adobe/Acrobat7.0/Browser a jako
    root jsem spustil ./install_browser_plugin
5. rekl jsem mu, aby: 'Perform global installation' a jako cestu
    k browseru jsem zadal /usr/lib/firefox-1.0.1
6. znovu jsem spustil firefox a voila...

snad vam to pomuze...
-petr