acrobat reader 7.0 a integrace do firefoxe [SOLVED]

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Sobota Březen 19 09:47:09 CET 2005

jste genius. dekuji:) bylo to opravdu tim symlinkem do /usr/bin/. plugin to
tam natvrdo hleda, i kdyz predstira ze mu staci acroread v PATH. protoze jsem
to instaloval do sveho domovskeho adresare jako obycejny user, tak se link
do /usr/bin udelat nemohl a tudiz to nefungovalo.
jeste jednou diky.
martin kraus