Epson Stylus C43UX + Debian

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 18 18:10:21 CET 2005

Petr Balas wrote:

> Ehm ale toto neni HP, ty se takto proste nechovaji.
Pred tydnem jsem byl u cloveka, co mu prestala tisknout ;-) Epson Stylus
C45. Zapnul jsem tiskarnu, otevrel kryt a tiskova hlava po chvili vrceni
vyjela na stred. Pravda, bylo to pod Windows, ale na klavesnici ani mys jsem
ani nesahnul.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz