Epson Stylus C43UX + Debian

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Neděle Březen 20 09:20:27 CET 2005

Petr Vileta wrote:

>Pred tydnem jsem byl u cloveka, co mu prestala tisknout ;-) Epson Stylus
>C45. Zapnul jsem tiskarnu, otevrel kryt a tiskova hlava po chvili vrceni
>vyjela na stred. Pravda, bylo to pod Windows, ale na klavesnici ani mys jsem
>ani nesahnul.
>--
>Petr

Me se tam taky povedlo dostat, ale az po dost nepeknem tvrdem zasahu
ktery krome nekolika sprostych slov a opakovaneho otevirani krytu
tiskarny spocival  ve spravne nacasovanem vytazeni napajecoho kabelu a
manualnihoposunu hlavy.... =o(

ilicz

* www.inMail.cz - Vase emailova adresa a fotoalbum ZDARMA
* www.inshop.cz - virtualni obchodni galerie s vice jak 230 obchody!