XI-626 zatuhne PC

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Pátek Březen 18 22:47:40 CET 2005

Dňa Pi 18. Marec 2005 22:38 Zdenek Prchal napísal:

No defaultne preemptivne neni, treba zapnut v jadre moznost preemptive kernel,
co je vsak vhodne na desktopy.

> latence,

> To tedy dost tezko. Takovahle velka zmena muze znamenat jen to, ze
> puvodni router s 2.4 mel dost velke problemy budto nekde v konfiguraci
> nebo ze nebyl vytizeny, ale pretizeny. Nebo na nem snad bezi hostap
> driver v AP rezimu?
>
>     Zdenek Prchal

Podla mna je to prave tym ACPI, do 2.4 to bolo tusim backportnute a nefunguje
to tak ako v 2.6. V 2.4 prevazovalo APM co je nevyhovujuce pre nove PC.