XI-626 zatuhne PC

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Březen 18 23:20:51 CET 2005

Dne pá 18. března 2005 22:47 Jozef Martiniak napsal(a):
> No defaultne preemptivne neni, treba zapnut v jadre moznost preemptive
> kernel,

To jsem pochopitelně zapnul. Nicméně jádro 2.6 má i další podobná vylepšení,
která jsou zapnutá defaultně.

> co je vsak vhodne na desktopy.

Je to vhodné (nebo spíš nutné) všude tam, kde je potřeba odezva s minimální
latencí. Například pro potřeby řízení nebo zpracování zvuku a obrazu. Na
desktopu jsou rychlejší odezvy příjemné, ovšem nikoliv nezbytné.

> Podla mna je to prave tym ACPI, do 2.4 to bolo tusim backportnute a
> nefunguje to tak ako v 2.6. V 2.4 prevazovalo APM co je nevyhovujuce pre
> nove PC.

Žádné ACPI ani APM tam nemám a nikdy jsem neměl. Není mi jasné, k čemu je
taková věc na routeru dobrá. Mimo to, u těhle starých strojů bych se bál, že
ACPI bude zabugované.

Ctirad