Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

anorganic anorganic na gmail.com
Sobota Březen 19 09:00:22 CET 2005

Karel Zak wrote:

> Naprosty souhlas. Skutecnost je casto takova, ze i ten nejvice "real
> time" system nad databazi snese nejake to zdrzni a nejake minimalni
> bufferovani pozadavku na urovni aplikace, takze k DB pak data pro
zapis
> prichazeji v davkach vetsich nez je jeden puvodne uvazovany dotaz.
IMHO
> todle je jeden z nejucinejsich zpusobu jak delat ruzne datove narocne
> logovani do DB. Podobne i cteni (opravdu vsech tech 10000 uzivatelu
> dostane (musi dostat) vzdy jina a unikatni data?). Takova dobra DB
unese
> hodne uzivatelu, ale obcas je pro ni i jeden analytik/programator
> moc :-)
>
> 	Karel

Nejedna se o logovani, db se meni interaktivne, analyza je podle me
dobra tyto pozadavky opravdu budou a jsou opodstatnene, ale chybi mi
prakticke zkusenosti kde bych mel tolik uzivatelu v jednu chvili, proto
me zajimal vas nazor.
Samozrejme zdrzeni snese. Mohu tedy polozit jiny dotaz shanim o
jednotlivych db  projekty ktere pracuji s mnoha uzivateli napriklad sem
se docet v jeden knize ze autor vi o db na firebirdu kde pracuje
najednou dokonce 3000 uzivatelu, coz  me to cislo trochu zklamalo.
Samozrejme je to cislo velke, ale cekal sem v teto souvislosti vyssi ;).