Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Březen 19 21:41:13 CET 2005

> Kolik stoji administrator MySQL? A kolik stoji administrator Oracle?
> Ja bych platil 1000Kc a 50000Kc mesicne.

Mate pravdu. Nicmene pokud ta aplikace generuje tisice soubeznych
pozadavku (stale dost pochybuju o serioznosti tohoto cisla a/nebo o
serioznosti navrhu aplikace) tak budete potrebovat tak silny hardware a
budete tak moc za vodou (aplikaci teto tridy zateze v tomto state skutecne
mnoho nebezi) z penez od zadavatele, ze pa mega za clusterovou licenci
oraclu a padesat litru mesicne adminovi bude snadno unositelna castka.

Heh, co jsem se rozvasnil ;-) Asi bych mel jit do postele a prestat
skadlit puvodniho tazatele.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz