Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Sobota Březen 19 23:04:57 CET 2005

> A jednou za dva mesice upgrade. Obzvlast kdyz mam debiana a odebiram
> konferu o zmenach v baliccich ;). Muj kolega dela oracle a porad neco
> kuti. Chvilku je to pomale a cte ty silene logy. Dochazi mistecko,
> protoze ty databaze jsou velke, tak presouva db. Nefunguje nejake
> napojeni pres OCI, JDBC z aplikaci a uz to chudak resi zase, aby jim
> nasel kritickou chybu. Kazdou chvilku je treba udelat nejaky pohled,
> doprogramovat neco, pridelit uzivateli ta nejroztomilejsi prava...

1. ake su tie Oracle databazy velke (pocty zaznamov) ??? Asi nie su to zaznamy
    radovo o max 10k zaznamov. Su tie vami a nim spravovane DB v MySQL, resp.
    Oracle porovnatelne ?
2. Pripojenie cez OCI - tak s padnutim TNS Listener-a som sa este nestretol.
3. Preco riesi DB admin chyby aplikacii dodavanych inymi ? A DB admin
    doprogramovava nieco do aplikacii ? Tak s tym som sa nestretol. Ale vy
    samozrejme nic doprogramovavat nemusite, nakolko MySQL nic take nema.
5. Prava snad pridelujete aj vy, nie ? Ano, je tam viacej prav, ale to bude
    skor tym, ze v MySQL takmer nic nemate (tazko v MySQL pridelite prava
    na views, functions, procedures, packages atd).

Administracia Oracle je narocnejsia ako administracia MySQL, ale bude to v prvom
rade kvoli tomu, ze je rozdiel medzi "databazou" MySQL, ktora ma par MB a Oracle,
ktory ma zakladnu instalaciu na 1CD a podporuje radovo vacsiu funkcionalitu ako
MySQL.

--
Frantisek Augusztin
Goldmann Systems