ADSL PCI karta

Staněk Daniel Daniel.Stanek na mius.cz
Pondělí Březen 21 10:29:19 CET 2005

 zkus se podivat na alcatel speed touch adsl modem pci (annex b)

 imho je to ale zbytecny, protoze nasi operatori ti na adsl
 negrantujou vlastne nic, takze stejnou praci udela nejaky
 levny router v rezimu bridge a za nim jiny router kde si
 staticky qos zkusis udelat sam s tim ze peak rate trid si
 nastavis podle vlastni realne rychlosti (480/100 nebo neco
 takovyho podle podminek). ani nevim jestli muzes posadit
 qdisc v linuxu na ppp over atm zarizeni, ktery uz qos (ubr
 nebo neco takovyho) aplikuje, i kdyz mozny je vsechno :) dej nam vedet...

 dan