Vnitrek PDF ci PS souboru

Michal Kreps kreps na ekp.uni-karlsruhe.de
Pondělí Březen 21 14:12:27 CET 2005

Ahoj.

JiK wrote:
> Nekde jsem se doslechl, ze z PDF nebo PS souboru je mozne nejak
> 'vykuchat'
> data, myslim tim nejen texty, ale predevsim grafy.
>
> Klasicky priklad je publikovany clanek ve vedeckem casopise, ktery je v
> pdf, v clanku je nejake mereni (klasicky 2D graf x a y) a ja merim
> totez, ve svem clanku bych rad porovnal cizi a sve vysledky. Mate
> nejake tuseni jak co mozna nejjednoduseji vydolovat z PDF data, ze
> kterych byl zkonstruovan graf?
> Kdyby to slo vcetne  hodnot pro error bars tak by to bylo uplne
> vynikajici....
Nie je to asi uplne to, co chcete vy, ale my sme pouzivali na tento ucel
upravene gv, v ktorom sa dalo kliknut na jednotlive body a program uz
doratal suradnice. Daju sa s tym vcelku rychlo a presne ziskat hodnoty z
grafov. Upravena verzia gv je na stranke jej autora
(http://barna.home.cern.ch/barna/).

S pozdravom,

         Michal Kreps

| e-mail:kreps na ekp.uni-karlsruhe.de                                    |
| homepage: http://www.fmph.uniba.sk/~kreps                            |