Jak zmenit prava u zarizeni v /dev - kernel 2.6 a udev

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 21 11:44:11 CET 2005

On Thu, 17 Mar 2005, Petr Simek wrote:

> zkusil jsem to upravit na :
>
> # disk devices
> hdc:root:bfmat:0660

> ale po rebootu jsou prava porad root.disk u zarizeni /dev/hdc . Tak jsem

Nakonec jsme zjistil ze udev funguje dobre (ten zapis do permissions
adresare pro /dev/hdc akceptuje spravne, ale na RedHatu se to jeste
tluce s /etc/security/console.perms (pam_console) ktera to vzdy zmenila
na nechtene. Pochopil bych tohle chovani po nalogovani na konsoli (a taky
bych na to asi rychle prisel) ale co nechapu proc na to saha hned po
bootu a navic ma v konfiguraci uvedeno /dev/cdrom ale meni prava na
/dev/hdc .