Ovládání Power Kinetics 8000 SERIES UPS

Michal Čihař michal na cihar.com
Pondělí Březen 21 16:32:48 CET 2005

Zdravím

On Monday 21 March 2005 16:28, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> používáte někdo tyto UPSky (on-line UPS za super cenu, oproti APCčkům) a
> komunikujete s nima z Linuxu ve stylu ala apcupsd? Jediný dosažitelný
> software je PowerSoft Basic, což je Xsový front-end (na firewall žádný Xsy
> dávat nebudu) - možná docela hezký, ale já potřebuji jen daemona pro
> monitoring a shutdown stroje...

IMHO by to měl podporovat nut, z README:

PowerKinetics technical support provided documentation on their MiniCOL
protocol, which is archived in the NUT protocol library online:

        http://random.networkupstools.org/protocols/minicol/

Jako přímo podporovaná je psaná jenom PowerKinetics 9001, ale to snad moc
velký rozdíl nebude.

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com