Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pondělí Březen 21 17:24:14 CET 2005

Dan Ohnesorg wrote:

> Ani ten nema takovy pocet insertu. Jestli vydaji 100 zprav za den, tak
> maji za den rekneme 1000 insertu do databaze/den, zbytek je cteni.

to nieje pravda. reuters je najvacsie agenturne spravodajstvo na svete.
maju spravodajov v kazdej krajine sveta a od kazdeho denne dostavaju
stovky! sprav, tie sa dalej triedia, etc... nehovoriac potom o spravach
ktore samy vytvaraju, ako statistiky, burzovne prehlady, etc...
je to giganticka siet s centralnym zabezpecenim informacneho systemu, ktory
prave musi zvladat stovky spravodajov online a tisice klientov reuters
online, nehovoriac o pasivnych odberatelov free contentu.