Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Březen 21 19:17:58 CET 2005

On Mon, 2005-03-21 at 17:24 +0100, Roman Fordinal wrote:

> to nieje pravda. reuters je najvacsie agenturne spravodajstvo na svete.
> maju spravodajov v kazdej krajine sveta a od kazdeho denne dostavaju
> stovky! sprav, tie sa dalej triedia, etc... nehovoriac potom o spravach
> ktore samy vytvaraju, ako statistiky, burzovne prehlady, etc...
> je to giganticka siet s centralnym zabezpecenim informacneho systemu, ktory
> prave musi zvladat stovky spravodajov online a tisice klientov reuters
> online, nehovoriac o pasivnych odberatelov free contentu.

To, ale rika kulove o tom jak je to resene. Sebrat data ulozit do DB a
pak nekde reportovat je plne jine zadani nez mit 10000 klientu kteri
maji plne on-line ("real-time") read/write pristup k datum. Mozna nejaky
mamuti system na letenky, ale i ten bude mit pravdepodobne davkove
zpracovani dat nebo system nejakch pred-alokaci apod.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>