usb a přiřazení /dev/sdX

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Březen 22 06:39:19 CET 2005

Slavek Banko wrote:

>Pokud nepoužíváte žádná jiná zařízení využívající usb-storage, pak můžete
>po odpojení zařízení uvolnit modul usb-storage. Při připojení dalšího usb
>zařízení se modul spustí nově a bude opět přiřazovat od začátku. Uznávám,
>že se nejedná o zrovna pěkné řešení, ale funguje...

Resim necopodobneho jako pani Skoumalova, ale s opacnym efektem... rad
bych, aby se mi urcite USB zarizeni stale pripojovalo jako /dev/sdb,
nezavisle na tom, je-li jako sda pripojene jine zarizeni.... =o) porad
premyslim jak to zajistit.... Automounter bych nerad.... preci jen co si
clovek dneska sam neudela.... *mrk*

Krasny den... David 'Ilicz' Klementa

* www.inMail.cz - Vase emailova adresa a fotoalbum ZDARMA
* www.caczechia.cz - certifikacni autorita, elektronicky podpis a SSL certifikaty (CAC, thawte)