usb a přiřazení /dev/sdX

Úterý Březen 22 11:30:50 CET 2005

David 'Ilicz' Klementa <ilicz na seznam.cz> wrote:
> Resim necopodobneho jako pani Skoumalova, ale s opacnym efektem... rad
> bych, aby se mi urcite USB zarizeni stale pripojovalo jako /dev/sdb,
> nezavisle na tom, je-li jako sda pripojene jine zarizeni.... =o) porad
> premyslim jak to zajistit.... Automounter bych nerad.... preci jen co si
> clovek dneska sam neudela.... *mrk*

Ako uz pan Kasprzak spominal, idealne by bolo mountovat podla nejakeho
ID stringu zariadenia. potom bude mat rovnake meno nielen medzi mountmi
ale aj na roznych strojoch (ak to pouzivaju vsetky).

Akurat neviem ci na to nie je nejaky inteligentny demon (vold?)
Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...