Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 22 11:31:04 CET 2005

On Mon, Mar 21, 2005 at 11:22:41PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> No prvni co bude mit potiz sehnat bude hosting, ktery nabidne konektivitu
> potrebnou pro 10.000 soucasne pracujicich klientu, zvlast kdyz stranky
> ozdobi flashem a obrazky ;-)
>
> Multiplemaster je u webove aplikace vzdycky problem. Nakonec to na to nebylo
> ani vymyslene.

> No to je idea, treba dela dalsi google ;-)

Prosim, neposmivejte se. To, ze si nikdo z vas neumi predstavit, k cemu
to je dobre, neznamena, ze to musi byt neco verejneho a nebo hloupost.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz