Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 21 23:22:41 CET 2005

Dne Mon, Mar 21, 2005 at 07:29:11PM +0100, Karel Zak napsal:

> Osobne vidim jako problem v pripade toho mamutiho clusteru vymenu dat
> mezi uzly. Tazatel by vice stroji sice vyresil zatez spojenou s obsluhou
> klienta, ale stejne tu je porad treba ty data mezi ty uzly nejak
> distribuovat a pokud je zde temer stejne read jako write tak bude muset
> mit nejaky multi-master cluster a zase bude mit rezii na reseni
> konkurujicich si zapisu apod. IMHO cluster je perfektni pokud zadani je
> dobre paralelizovatelne, ale v tomdle pripade tam stejne bude uzke
> hrdlo, ktery bych v tom mnozstvi chtel videt vyresene.

No prvni co bude mit potiz sehnat bude hosting, ktery nabidne konektivitu
potrebnou pro 10.000 soucasne pracujicich klientu, zvlast kdyz stranky
ozdobi flashem a obrazky ;-)

Multiplemaster je u webove aplikace vzdycky problem. Nakonec to na to nebylo
ani vymyslene.

> Mozna tazatelovo analyza mela jeste odpovedet na otazku, je-li nutne
> pouzit SQL DB. Google take nepouziva relacni DB ;-)

No to je idea, treba dela dalsi google ;-)

zdravim
dan