Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 22 11:42:52 CET 2005

On Tue, Mar 22, 2005 at 11:35:44AM +0100, Jan Rábik wrote:
> Náhodou si umím představit podobné nároky například na internetovou
> sázkovou kancelář...

Staci hlaseni statistickych dat od obci, hlaseni dat ze skolstvi na
ministerstvo, pripadne obhospodarovani dealeru. I v trivialnich
pripadech budou spicky hodne vysoke (tj. kdyz se ma hlaseni zpracovat v
predem urceny cas). To same pro distribuci shareware nebo demoverzi
popularnich produktu. Peer-to-peer site, (legalni) nabidka MP3 zdarma
nebo naopak placenou distribuci s akcemi typu 'kupte 2, treti zdarma'.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz