Restart notebooku - Mandrake

Úterý Březen 22 13:18:02 CET 2005

22. marca 2005 o 11:01, Jan Reznicek píše:

> Prave vubec ne, jak jsem psal na zacatku. Proto jsem vlastne nastartoval
> toto tema (kteryzto problem zrejme krome me nikoho netrapi). Msdos a
> Slax rebootuji naprosto korektne, tzn. disk, procesor i display zustanou
> v chodu a zacne startovat bios...

ja som tento problém nedávno zhodou okolností tiež skúšal riešiť, ale
bez výsledku. aj úplne najčerstvejší kernel 2.6.11-5mdk vykazuje rovnaké
správanie, aj keď v zdrojových kódoch som našiel už aplikovanú aj tu
spomínanú opravu od andrewa.
skúšal som tiež predávať jadru rôzne nastavenia skrz reboot= ale
rovnako nepomohlo.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal blog                           -> http://blog.phuture.sk