Restart notebooku - Mandrake

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Úterý Březen 22 14:33:07 CET 2005

Rozdil by mel byt v tom, ze ten Slax ma jadro 2.4.28-pre4, zatimco
Mandrake 2.6.8xxx (nebo kolik to tam mam, proste distribucni). Takze
vysledek vidim tak, ze skodovka jezdi na benzin a smrdi, zatimco
folksauto jezdi na vodu a voni...
Doufam, ze se na me nebudete zlobit za pitome kecy, ale nejsem  moc
zkuseny a opravdu tohle nechapu...

--
S pozdravem

Jan Reznicek