Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Březen 22 21:29:28 CET 2005

Dobry den,
> mohl vůbec běžet a nesesypat se... Ano také připouštím, že jsou poměrně
> přesné hranice kde MS SQL nemá co dělat ani se nechytá (což ale jaxi není
> konstantní v čase!), ale tak přímočaré, jak to líčí Oracle to rozhodně
> není...

Mohl bych poprosit o nejaky odkaz nebo info ohledne tech limitu (klidne
soukromne).
Vcelku mne tato oblast zajima a kazdy tvrdi neco jineho.
Idealni by bylo porovnani MSSQL, Oracle a Firebird, pricemz
vim ze posledne jmenovany je slabsi, ale prave pro to bych rad znal ty limity.

Dekuji moc

Radek Cervinka