802.11g karta s WPA

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Březen 23 19:02:59 CET 2005

Zdravim.
Planujem si rozbehat maly routrik s jednou PCI wifi kartou (zatial neviem
akou) a pravdepodobne na RH9 (zatial chcem 2.4 jadro). A planujem ze si
tam rozbeham freeradius + WPA. A zhanam nejaku PCI kartu, ktora je dobre
podporovana v linuxe, najlepsie priamo v jadre bez kompilacie, ktora bude
podporvat 802.11g a samozrejme WPA. A taktiez bude podporovana cez
HostAP, ktory na to planujem pouzit. Hladam na googli nieco seriozne, ale
zatial som nic nenasiel. Nema niekto nejake dobre skusenosti s niecim ?
Som ochotny pripadne si aj skompilovat kernel, pripadne prejst aj na 2.6
jadro, ale hladam spravnu wifi kartu s dobroou podporu v linuxe. Keby som
to mohol prirovnat tak nieco ako 3ware raid radic pod linuxom (dobry
kvalitny, priamo v jadre bez kompilacie) ;-)
Vdaka.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2