802.11g karta s WPA

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Březen 24 07:21:17 CET 2005

Nedavno jsem koupil z-com xg 901
(http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/66922, http://www.prism54.org/)

ale zkousel jsem jen v 2.6.11 a funguje. V linuxu (na rozdil od MS) umi
fungovat jako AP. Spojeni jsem ale zkousel jen z notebooku s beckovou
kartou a vse zatim OK.

Mam ji ale asi dva tydny, takze nejake delsi zkusenosti nemam.

--
Vladimír Náprstek