detach X session

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 01:20:59 CET 2005

Cauko,

po dalsom hrajkani a testovani sa mi podarilo rychlost este zvysit. Teraz uz
vlastne nemam rychlostny problem so ziadnym typom aplikacie.

Na cliente mam v .xinitrc toto:
export VNC_TUNNEL_CMD="ssh -f -i .ssh/vnc_dsa -X -L %L:127.0.0.1:%R vnc@%H -c blowfish sleep 20"
exec xterm -e "vncviewer -tunnel -fullscreen -truecolor soldats:1"

"vnc" je ucet pouzivany len na vnc tunel a ma vlastny shell ktory len spi.
.ssh/vnc_dsa na cliente je public key urceny na ssh tunel.
soldats je meno terminaloveho servra.

xterm pouzivam preto, lebo -tunnel potrebuje zadanie hostname ako parameter, a
ked sa ten hostname uvedie, vyzaduje heslo na STDIN namiesto aby si to vypytal
v separatnom okienku (podla mna je to taky UI-bug)

Manualny vyber encodingu som zrusil, lebo som zistil, ze vnc pouziva vsetky
podporovane naraz a server posle dynamicky ten, ktory zabera najmenej miesta
na prenos. Ako najdolezitejsie sa mi vsak ukazuju tight a copyrect, default su
vsak zapnute vsetky okrem raw.

V nejakej dokumentacii som nasiel odporucanie, ze na rychlych sietach sa ma
pouzivat "hextile copyrect", ale mne sa ukazuje ze vo vela pripadoch je to
nehorazne pomale.

Takze baj baj x-terminal, zostavam pri vnc.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                       There's no place like ~