samba jako dns

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 24 15:38:33 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 10:33:31AM +0100, Peter Surda wrote:
> Keby si bol velmi mily a mohol mi poradit, kde sa v XP toto poradie nastavuje,
> lebo vcera som u par pocitacov objavil presne ten isty problem a cumel som jak
> puk.

option netbios-node-type 8;

To je h-node, tj. hybrid. Dava prednost DNS a je to preferovane
nastaveni. V registrech to je:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\NetBT\Parameters\NodeType

Implicitne je to b-node (broadcast), ale kdyz se pouzije WINS server,
tak se to samo zmeni na h-node.

Vysvetleni je zde: http://support.microsoft.com/kb/119493/EN-US/

--
                        Milan Kerslager