OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 16:51:01 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 03:47:17PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> Vy jste asi spadnul z Marsu. Pokud chcete _normalne_ fungovat, tak musite
> byt schopen cist to, co vam chodi. A hrat si na vojaky tim, ze budu
> ignorovat vsechno, co se mi zobrazuje blbe (diky vyhradnimu zamereni na OO)
> je kontraproduktivni (budete vypadat jako fanatik).
Nemusim. Uz viackrat som odmietol data s tym, ze mi pod linuxom nejdu citat,
naposledy to bol nejaky divny sifrovaci algoritmus v zip-e.

> Kazdy rozumny student a clovek si bude jen klepat na hlavu.
Moji zakaznici vedia, ze sa im postaram o problemy aj ked su divne a nikto iny
ich nema a ja si na hlavu neklepem. Ziadat ich obcas o data v inom formate je
porovnatelne zanedbatelny narok.

Ked si niekto klepe na hlavu, je to podla mna ukazka neprofesionality a s
takym nechcem obchodne radsej nic mat.

> Tim minim zejmena nadhozenou teorii o tom, ze by vsichni ucitele meli dostat
> jakesi zparchantele notebooky.
To sa mi tiez zda divne.

> Mozna nekomu stacit budou, ale ja jsem z principialniho hlediska proti.
> Skola neni od toho, abysme neco nekomu nutili nebo se tvarili, ze "takhle je
> to lepsi, svobodnejsi /totalitnejsi/".  Skola musi (by mela) zpristupnit
> (pokud mozno) vsechno a dat tak svym zakum moznost ziskat rozhled (a volbu
> nechat na nich).
Ja by som v principe nic proti Linux/OOo-only skole nemal. Nakolko to ma
zmysel si musi skola vypocitat sama.

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".