OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 24 17:24:45 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 04:51:01PM +0100, Peter Surda wrote:

> Moji zakaznici vedia, ze sa im postaram o problemy aj ked su divne a nikto iny
> ich nema a ja si na hlavu neklepem. Ziadat ich obcas o data v inom formate je
> porovnatelne zanedbatelny narok.
>
> Ked si niekto klepe na hlavu, je to podla mna ukazka neprofesionality a s
> takym nechcem obchodne radsej nic mat.

No, zni to v tehle konferenci sice zajimave, ale spis jako narcismus.

Zadat sveho zakaznika, aby mi poslal data v jinem formatu je opravdu
uchylnost a slovo "profesionalita" mu jiste neslusi. A neslusi to ani
uciteli pred zaky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz