OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Březen 24 18:57:45 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 05:55:13PM +0100, Karel Dudasek wrote:

> Prominte, ale v pripade formatu (dlouhe u)  MS mi tato slova pripadaji
> ponekud premrstena. Velmi casto se setkavam prave s tim, ze prave formaty
> MS trpi nekompatibilitou verzi. A rozhodne slusna zadost o poslani dat v
> jinem formatu me rozhodne nepripadne jako uchylnost. A v pripade ucitele
> pred zaky nemam nic proti tomu, kdyz moje deti budou vedet, ze jsou
> formaty nevhodne ke sdileni dat.

Prosim, nehledejte tam, kde nic neni.

Proste kdyz si neumite neco precist, hledejte nejdriv chybu u sebe. To
plati jednak pro zdokonaleni importu do OO a jednak pro to, ze byste mel
byt (jako profik) schopen si zajistit, abyste to precetl.

Zajimalo by me, proc jsou nekteri lide od Linuxu tak namysleni a mysli
si, ze vedi vsechno "lip".

A jak jsem rikal - plati to i obracene. Tj. pokud tady nekdo slinta o
tom, ze bych mel pozadovat (jako ucitel) jen MS format, tak to
nepochopil. Jako ucitel (pripadne jako dodavetl sveho zakaznika) si
prece umim poradit, ne?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz