OT: dva clanky o linuxovem zeleze

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Březen 24 17:55:13 CET 2005

On Thu, 24 Mar 2005, Milan Keršláger wrote:
> No, zni to v tehle konferenci sice zajimave, ale spis jako narcismus.
>
> Zadat sveho zakaznika, aby mi poslal data v jinem formatu je opravdu
> uchylnost a slovo "profesionalita" mu jiste neslusi. A neslusi to ani
> uciteli pred zaky.
Prominte, ale v pripade formatu (dlouhe u)  MS mi tato slova pripadaji
ponekud premrstena. Velmi casto se setkavam prave s tim, ze prave formaty
MS trpi nekompatibilitou verzi. A rozhodne slusna zadost o poslani dat v
jinem formatu me rozhodne nepripadne jako uchylnost. A v pripade ucitele
pred zaky nemam nic proti tomu, kdyz moje deti budou vedet, ze jsou
formaty nevhodne ke sdileni dat.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639