Vhodny software pro webovou aplikaci

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Čtvrtek Březen 24 19:04:20 CET 2005

Já osobně bych spíš šel do Javy. Ve všech třech vrstvách. Komunikace v
XML je tu nativní, přístup k databázi přes JDBC, bezpečnostně to taky
není špatné. Navíc získáte výhodu hardwarové nezávislosti a
škálovatelnosti (chceš něco jednoduchého, stáhni si jednoduchý
framework, chceš něco výkonného, kup si nějaké hi-tech řešení).

PHP je vynikající nástroj, ale na nějaké rozsáhlé projekty má několik
základních nevýhod (netypovost - což mě vadilo nejvíc, někdy nedomrlá
objektová podpora, nepřehlednost kódu). Na druhé straně je geniální
jednoduchost použití.

Do C++ bych  v tomto případě nešel už vůbec. Je sice rychlejší, ale
vývojově to je neskutečně pomalé řešení. Je to jako se dívat na list pod
mikroskopem a nevidět pro detaily strom.

Nerad bych nastartoval nějaký flame, ale každý má rád svou platformu.
Takže já mám rád Javu, a rád ji prosazuju.

IH