Vhodny software pro webovou aplikaci

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Březen 25 11:33:21 CET 2005

On Thursday 24 of March 2005 19:04, Ivo (Medved) Hanuska wrote:
> Já osobně bych spíš šel do Javy. Ve všech třech vrstvách. Komunikace v
> XML je tu nativní, přístup k databázi přes JDBC, bezpečnostně to taky
> není špatné. Navíc získáte výhodu hardwarové nezávislosti a
> škálovatelnosti (chceš něco jednoduchého, stáhni si jednoduchý
> framework, chceš něco výkonného, kup si nějaké hi-tech řešení).

pokud si chcete uzit trochu legrace tak zkuste nejaky aplikacni server v JAVA
nebo C++, pokud si chcete uzit opravdu hodne zabavy tak vyzkousejte
<reklama>Systinet Server for Java (SSJ) nebo Systinet Server for C++
(SSC).</reklama>

Uznavam, ze to je jako jit s kladivem na komara, ale kdyz uz XML, tak jedine
zabaleny v SOAPu a pres WEB services, ne?

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu